Pazartesi, Aralık 05, 2005

Olmuyor...Olmuyor...


Geçen yazımda 65 adet blog takip ettiğimiz söylemiştim. Saydım tam 25 tanesi yemek ile ilgili bloglar...

Aslında karar almıştım hiçbir yemek blog'unu okumayacağım, bakmayacağım diye. İtiraf ediyorum benim kilo problemim var...Hatta eşiminde kilo problemi var...Yani bizler salata ile beslenmesi gereken, yediğine dikkat etmesi gereken ırktanız. Şimdiii, açıyorum portakal ağacı'nı bir pilav tarifi mesela...resim şahane...tarif kolay.. e seviyoruz, beğenerek yiyoruz kendisini...hoooop akşama yemek, baldırlara kilo...

Sonraaa bir bakıyorum yemek ve biz'de Figen ve Zeynep...yine şahane çorbalar yapmışlar. Hava soğuk çorbalar mis, yapmasam olmaz derkeeen hoop akşama yemek...

Evcini, Mutfakta Zen, Kedili Mutfaklar, Gelincik Tarlası, benim küçük mutfağım derken iş çığrından çıkıyor...

15 gün önce karar aldım..."okumayacağım..." sonra karar yumuşadı ..."okusam bile tokken okuyacağım gaza gelmeyeceğim..." derken " canım şimdi okumadan da olmuyor kim ne yapmış ona bakıp çıkacağım".. son durum ise, hepsi kayıtlı kim ne zaman güncellerse anında takip...Sherlock Holmes misali dikizliyorum tüm mis gibi kokan mutfakları...

Kilo meselesi ile ilgili hala bir gelişme yok. Sigarayı bırakan irade, yemek yemeyi bırakamıyor. Bu yaşlarda anneanne gibi giyinmeme neden olan kiloları vermek konusunda çok zorlanıyorum. Damarlarımda kokoş kanı akmıyor benim.. Hayır birazcık aksa, hani şu"makyaj yapmadan asla sokağa çıkmam"lardan olabilsem azıcık çok güzel olacak ama...

Neyse kıssadan hisse madem yemek bloglarını okumadan--hatta hasetimden çatlamadan*---duramıyorum, o zaman en azından tokken okuyup zararı en aza indermek en doğrusu derim ben...

*O kadar güzel yemekler yapıyorlar, öyle güzel sofralar kuruyorlar ki kıskanıyorum ben de ondan..yoksa yok öyle haset maset ayıp billahi...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Ozge,
Benim gibi yapacaksin ama yemeyeceksin, yillarca yedim, sonunda obez diye nitelenen sinifa girdim, simdi diyet yapiyorum,
sende gelismeleri benim diyet blogumdan takip et, kendine uygun secenekte yavasca kilo vermeye baslarsin.
Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

selam
yazılarınız gercekten cok sıcak ve bende sıze aynen katılıyorum yemeyıı cokkkkk sevıyorum sıgara ve yemeye daır arkadaslarıma soz verdım anlasmalı kagıtla bırlıkte
sıgarayı ıcmıyorum ama yememe engel olamıyorum 2 kılo da aldım ustunee annanne babanne gıbı gıymekten tarzımın altust olmasından bıktımm zayıf teyze demelerınden bıktımmmmmmm psıkolojım bozulduuuu ımdaaattt

Ozge dedi ki...

sevgili anonymous
Sigarayı bırakmana çok sevindim. Sigaraszı yaşama alıştıktan sonra eminim çok rahat kilo vereceksin. Ben akşam yemeklerini azaltarak zor da olsa çözmeye çalışıyorum..
sevgiler