Cuma, Aralık 30, 2005

Hesaplaşma


2005 nasıl geçti...
  • Kesinlikle 2004'ten iyi geçti.
  • 2004'te olduğu gibi 2005'te de sevgiliydim...2006' da da olacak gibiyim :)
  • Abim bana kızkardeş getirdi...Evlenmesi ile birlikte ilişkilerimiz daha iyiye doğru gelişti. Bu beni çok mutlu ediyor.
  • Sağlıkla ilgili çok büyük bir sorun yaşamadık Allahıma Şükür
  • İş değiştirdim
  • Mobilize olduk
  • Okyanus gördüm...Kıta değiştirdim...
  • En sevdiğim ünlülerden biri ile tanıştım üstelik resim bile çektirdim tüm görgüsüzlüğümle...Hikayesi çok komik. Hayatımın en büyük rezilliklerinden biri...
  • Sevgilim ile hayatımızın en güzel tatillerinden birini yaptık.
  • Dostlarımdan ikisi 2006'da anne olacak. Bu süreci birlikte yaşamak çok keyifli... İnşallah bebeklerini sağlıkla kucaklarlar.
  • Blog dünyasını keşfettim.
  • Daha doğal beslendik. Katkı maddelerinden olabildiğince uzak kaldık.
  • Sevgilim bana sims2 aldı.

Burada yazmak istemediğim kötü zamanlarda oldu elbette. İncindiğim, kırıldığım, deliler gibi ağladığım hayattan kopma durumları da yaşadım...ama olsun hayat bu işte.

GELECEK SENE GÖRÜŞÜRÜZ...HEPİNİZE SAĞLIKLI BİR 2006 DİLİYORUM...

10 yorum:

pinomino dedi ki...

MUTLU YILLAR:))
Birde su Bratcimle tanismanin detayini versen iyi olacak canimcim:))))

bgm dedi ki...

Aksam sizdeyiz kardes.. Ben de beni bu blog dunyası ile tanıstırdıgın iicn tesekkur ederim..

Ozge dedi ki...

Pinocum,
Bratcim degildi ne yazik ki o olsa haberlerde sunu duyardiniz"cilgin turk'u bratten ayırmak icin polis cagirildi" :))Ama en uygun zamanda Quentin'cimle olan fotomu ve rezillik hikayemi yazacagim...Cook mutlu bir yil gecrmeni dilerim :))
---
Begümcum,
Rica ederim ne demek...Gunduz cok yemeyin sakin...Optum

Gün dedi ki...

İlk merhaba, blogunu çok beğendim, sıkı takibime alındın :) İyi yıllar dilemek istedim bir de...

Hülya YILMAZ dedi ki...

2006 ve takip eden yıllar da 2005 gibi renkli ve mutlu geçsin...

pinomino dedi ki...

ozgecim bana mail atarsan sana yollarim karti ya da sen imzasizda gondrerbilirsin sorun degil
sevgiler...

ZeYNeP dedi ki...

Yureginden umut, mutluluk, inanc, sevgi, saygi, hosgoru ve vicdan
eksik olmasin, Bayramlarimizda hasret, ozlem, yalnizlik, keder ve
kirginlik olmasin..


Sevgilerimle,

Zeynep

YesilErik dedi ki...

Ben de gecikmis bir iyi seneler dileyeyim sana sevgili Ozge!

Ozge dedi ki...

Teşekkür ederim Yeşil Erik...

Adsız dedi ki...

Very nice site! »