Cumartesi, Aralık 10, 2005

Cumartesi


Bugün ne yaptım...

Tüm haftaiçi günlerim birbirine benzediği için ben bugün yaptıklarımı yazmaya karar verdim...

1- Kahvaltı: İşe gitti bugün Aticim. Bu nedenle sabah ikimizinde cok sevdigi "Cingen Pilavı" yaptık. Light beyaz peynir, domates, maydonoz, dereotu, yeşil biber ve taze soğanı küçük küçük doğrayıp karıştırdık. Biraz da zeytinyağı ekleyip yedik. Afiyet oldu :)

2- Sevdiklerimle telefon görüşmeleri: Annemler, Halamlar, Dost1, Dost2 ...telefon sohbetleri iyi geldi

3- Dost 3 ile bulustuk ve Beşiktaşa gittik. Buğday Derneğinin çıkardığı 2006 ajandasını almak istiyordum ve bu sefer farklı bir buğday noktasına gitmek istedim. Dost3'le beraber ver elini Beşiktaş...Kırkambarın yeri çok kolay, hemen bulduk... Kurutulmuş sebze, kuru börülce, avokado ve ajanda aldım. Deniz tuzu alacaktım unutmuşum ama artık sık giderim ben Kırkambar'a...Bir uğradığımda alırım artık...

4- Internetten avokado tariflerine baktım. Mutfakta Zen'de Sevgili Tijende yazmış avokadoyu ama sanırım ben guacamole tarzı domatesli soğanlı bir sos yapacağım. Hele bir yumuşasın avokadom...

5- En sevdiğim yemeğin ne olduğunu düşündüm. Hayatta en keyifle yediğim yiyeceğin, üzerinde zeytinyağı, limon ve tuz gezdirilmiş domates ve kızarmış köy ekmeği olduğuna karar verdim. Aslında bir sofrayı keyifli kılan da sofrayı paylaştığın kişilerdir. Atim ile her sofra güzel...

6- Atiye kuru börülce haşladım. Salata yapacağım. Egeli bir kocam olduğu için çook şanslıyım. Haşlanmış brokoli ve börülce salatası olacak menüsü. Zeytinyağımız sızma, yanına limon ve birazcık tuzdan başka bir şeye gerek yok ve ihtiyaç yok.

7- Evde ekmek yapmak istiyorum. 7 tahıllı una baktım ama göremedim. Mutlaka denemek lazım

8- Kendime kızdım bugün yine. O kadar ot severim bir pazara gtimiyorum. Ama bu şehirde pazarcılar elletmiyor mallarına. Bense dokunmadan koklamadan almayı sevmem. Soğumuşum pazara gitmekten...Ama pazara gitmeyince de bazı bilmediğim otları tanıyamıyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum.

9- Yurtdışı gezilerim genellikle iş nedeni ile oluyor ama bir daha kendime zaman ayırıp mutlaka yemek kitabı almalıyım dedim kendi kendime. Yemek kitabı okumayı seviyorum tembellik edip yapmasam bile...

10- Babam ve Oğlum 3. hafta sonunda 188bin kişi yaptı. Film müziklerini ve DVD'sini de heyecanla bekliyorum...

11- Uzun zamandır ilk defa bugün sütlü kahve içtim. Çocukluğumdaki gibi sütü kaynatıp içine kahve karıştırlarak yapılandan ama...Tek farkı artık şeker kullanmamam

12- Takip ettiğim bloglarda hiç güncelleme olmamış. Herkes nerede merak ettim...

13- Sinemasever hatta sinefil olarak bu yazıya uygun poster budur dedim ve ekledim. "Saturday Night Fever" posteri de olabilirdi ama o saçlara maruz kalmanızı istemedim :)

14- Ağırlıklı olara yemek-içmek konulu domestik bir cumartesi geçirmişim. Biraz sonra bir kitap ile gömüleceğim koltuğa...

10 aralık cumartesi günü böyle geçmekte işte :)

Hiç yorum yok: