Cumartesi, Aralık 10, 2005

Küçük Şeyler




...
Hep Küçük Şeyler Bizi Usandıran
Küçük Şeyler Bizi Utandıran
Hep Küçük Şeyler
Küçük Şeyler Bizi Yarıştıran
Küçük Şeyler Bizi Uzlaştıran
Küçük Şeyler Hepsi de Küçücük Şeyler
Bizi Yönlendiren, Sevindiren, Düşündüren
...

Bülent Ortaçgil/Küçük Şeyler

...

Bugünlerde beni mutlu eden küçük şeylerden 10 tanesi

1- Güne sağlıklı uyanmak; ki ben sabahları cok lanet birsey oluyorum ama sevdiklerimin ve benim güne sağlıkla başlayacaklarını bilmek huzur veriyor

2- Sabah çayını ofiste kimse yokken içmek ve bloglarımı kontrol etmek.

3- Detay peşinde koşarken kimsenin farketmediği yenilikleri görmek.

4- Temizlik sonrası evim. Herseferinde daha uzun sürmesini umduğum derli topluluk hali...

5- "Film Sinemada Seyredilir"

6- Bebek bekleyen arkadaşlarımın gözlerindeki ışıltı.

7- CandyBag Çantam. Sevgili Begüm'ün hediyesi. Metroda bile nereden aldığımı sordular. Aldığım en güzel hediyelerden bir tanesi :)

8- Divan Çikolataları. İşin kötü tarafı pastanesi yol üstünde. Tam bir irade savaşı veriyorum hergün...

9- Tatillerde aldığım seramiklerim. Büyük seramik nazar boncuğum. Nazar boncuğu saplatım...

10- Şükredecek çok şeyimin olması...

Kumsaatimi kim okuyor bilemiyorum ama YemekveBiz'den Zeynep ve Figen'i sobeliyorum. (umarım okurlar yoksa fena rezil olacağım)

2 yorum:

Tijen dedi ki...

bülent ortaçgil'i sadece 1 kere canlı dinledim, o da geçen yaz bozcaada'da, corvus'un şaraplarını yudumlarken. ne güzel bir geceydi!
şimdi onu anımsadım.
mutluluğun daim olsun.
tijen

ZeYNeP dedi ki...

Sevgili Ozge,
ben her zaman okuyorum blogunu,
bize yonlendirdigin sorular daha once bize gelmisti...

http://yemekbiz.blogspot.com/2005/08/mutluluklarmz.html

figen ve ben cevaplamistik.

Sagolasin canim,
sevgilerimle,

Zeynep