Cuma, Aralık 02, 2005

Blog Delisi

Tam 65 adet blog takip ediyorum. 23 tanesi işimle ilgili geri kalanları ikiye böldüm. Kahve molalarında okuduğum ve yemek blogları olarak. Yemek bloglarını evde okuyorum. Şimdi iş yerinde ciddi ciddi takılırken birden açılan kek börek resimleri çok domestikleştiriyor.

Evde ADSL, işte ADSL ömrüm bilgisayara yapışık geçiyor resmen...

Bunların hepsini bloglines ile takip ediyorum.

Begüm "Blog Çılgınlığı" diye bir yazı yazmıştı..Bu durumda bende kendimi blog delisi ilan ediyorum...

5 yorum:

akçahan dedi ki...

Domates güzelini biraz önce ziyaret etmiştim. Kum saati güzel bir blog olmuş Sevgili Özge, tekrar hayırlı olsun.

Ozge dedi ki...

Teşekkür ederim...

bgm dedi ki...

Blog delisi seni çok seviyorum ve kum saati çok neşeli bir sayfa oldu... Ellerine, parmaklarına ve klavyene sağlık..

Adsız dedi ki...

Özge Hanım benim bu bloglines'a acil ihtiyacım var amam siteden hiçbir şey anlayamıyorum.Nasıl olacak bu bloglines ile blog takip işi???? :(

GÜLDEMİR

Mr_TD dedi ki...

Bloglines olayi gercekten iyi bir fikir,zamamdan tasarruf etmek icin.Bende kayit oldum bakalim memnun kalacakmiyim.

slmlar
Turkish Delight