Pazartesi, Temmuz 23, 2007

Pencere sefasından bir şaşkınlık bakışı...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

KUMSAATİ
küçük bir kumsaatinin içindeki aşkın hikayesi bu...
İki harf arasındaki kum tanelerinin bitmeyen yolculuğu...
Herbir kumtanesi yüreğinde,
Sevgi taşır bir harften diğerine...
Harflerin tek çaresi bu...
Aslında ikisi de uzak yerde...
**
Harfler kumtaneleri ile buluşurlar kumsaatinde...
Zaman vuslatı vururken, şahit olur bu saadete...
**
Herşey çok güzel giderken birden bire zaman durdu..
Harfleri birbirine bağlayan kumtaneleri akmaz oldu...
Çünkü harflerden biri,
saatin dışına çıkmak istedi...
Kalan harf yanlız kalınca,
Hayat anlamını kaybetti..
***
Kumtaneleri giden harfe,
Küsgünler ama nafile...
Zaman akıp gidecek yine,
E kalıp S gitse de

Adsız dedi ki...

merhaba:)
susam'a bayıldım! çok ama çok tatlı, üstelik çok da şanslı.

istediğiniz kitap listesini yazının altına ekledim cumartesi günü. umarım karar vermenize yardımcı olur. bana kalırsa katherine mansfield'leri alın. kısa kısa öyküler var içinde, zaman sorunu olanlar için kısa öykü okumak gibisi yoktur. hem ben çok severim katherine mansfield'i, sizin de beğeneceğinize eminim.

sevgiler.

Öykücü dedi ki...

Siyam kedilerine bayılırım.Sadık olurlar ve sahiplerinin boynuna başlarını koyarak uyumaya bayılırlar denir:)

Altın pusula filmiyle alakalı yazdıklarıma mesleki olarak sevinmenin bende uyandırdığı merakla geldim ama o da ne temmuzdan beri yazı yazmamışsın:))

Ben de sinema sektöründe sayılırım:))Seyirci olarak öyle çok para veriyorum ki fimlere sektör sayemde ayakta duruyor diyebiliriz:)))

Sevgiler:)

Dragonheart, Merlin, Devi, and Chloe dedi ki...

Lovely photo!

Thank you for your good wishes yesterday. I am doing much better. Dragonheart

Oya Kayacan dedi ki...

Benim soyadım Sivrikulak olsun. Susam Sivrikulak.