Cumartesi, Ocak 27, 2007

Sobelenen tembel ben


Once iyi haberleri yazayim, susamın bandajı çıktı...O da 15 gun boyunca atlayıp zıplayamadıgı her yerde. Yaramazlık gırla gidiyor bu aralar


Soblenemişim :) Hakkımda bilinmeyen 5 şey huzurlarınızda;


1- Sinema sektöründe çalışıyorum. Dönem dönem katılmak zorunda oldugum festival ve marketler var. Çok yorucu ve yoğun olmasına rağmen bazen öyle insanlarla tanışıyorsunuz ki tüm yorgunluk gidiyor... mesela quentin tarantino :)


2-Yemek kitapları okumaktan keyif alıyorum. Yapamazsam bile ozellikle hikayeli kitaplara bayılıyorum


3- Uzun zamadır kilo sorunum var. Keyifle alışveriş yapmayalı neredeyse 3 sene olacak. son üç aydır sadece yediklerimn yarısını yiyerek 9 kilo verdim. İnşallah bir 6 ay sonra kendime güzel şeyler alabileceğim.


4- Ailemden uzak yaşıyorum. Bu beni artık fazlasıyla yormaya başladı. Bazen kendimi yalnız ve tek başına hissediyorum.


5- En büyük hayalim, emekli olunca Cunda-Ayvalık'ta yaşamak. Bahçesinde bir sürü kedi ve köpek olan küçük bir evde...


İşte aklıma ilk gelenler bunlar oldu...Okuyan herkesler kendini ebelesin lütfen...






2 yorum:

Tijen dedi ki...

sevgili özge,
dilerim tez zamanda sevdiklerinle birlikte yasayabilecegin ve hala zevk alarak çalisabilecegin bir hayatin olur.
kendim için de senin verdigin su kilolari vermeyi diliyorum.
istekler hiç bitmiyor ki?
tijen

Ceylan dedi ki...

Sevgili Özge,
Bloguma braktığın güzel mesajın için çok teşekkürler..Birilerinin yazılarımdan zevk alması ne güzel ! Buarada sen de tembellik etme ama da bizi de senin yazılarından mahrum etme! Eski yazılarını okudum, çok zevk aldım..sanırım benzer bir yapımız var ki ikimiz de yazılardan keyif aldık! O zaman iş başına valla!!
Ama sen çalışıyorsun di mi? O zaman çok zor elbette! Buarada ben hamileyim ya, şuanda 11-12 kilo filan almış durumdayım zaten!!! Bakalım nasıl geri vereceğiz bunları?? Kendimi tam bir balon gibi hissediyorum. Hamilelik çok şükür nefis bir duygu ama kilo almak kısmını maalesef sevemiyorum. Kendime de hiç yakıştırmıyorum kiloyu...Neyse çok uzattım..bir yandan dün akşamdan kalan yemekleri (misafir vardı da yine kilolara hizmet mamalar vardı!!) lüplerken, bir yandan da hayıflanmak pek güzel bir tezat oldu! Her zaman beklerim..İstanbul'a gidiyorum bu yüzden doğumla beraber herhalde biraz ara veririm ama belki konular biraz bebeklere kayar ya da İstanbul'a..niye hala yazıyorum allahım, hani bitiriyordum...bitti!